Kızlar bebeğim 7.30 gibi gece uykusuna geçiriyorum yarım saat bir saat sonra ağlıyor kaldırmadan tekrar dalmasını sağlıyorum şimdi annemdeyim yine uyuttuk 40 dk sonra uyandın yani 8 de babam işten gelcek bu saatlerde geldiği için sevemiyor kızımda çim çim bakıyor annemde az sevsin dedesi bari kalkmışken dedi bende ama alışır dedim hep kaldır beni der dedim bir kerede bir şey olmaz bence dedi sizce olur mu evde böyle bir şey yapmıyorum beşikten kaldırmıyorum yani saatda daha erken 8.30 da en geç tekrar geçiririm uykuya ama tırstım biraz