hasretbrnc Sezeyan dogum yapali bugun 15 gun oldu dikisimin tek tarafi enfeksiyonli ve iltihap topladi,antibiyotik kullandim hergun pansuman yapiyorum cok azaldi ama tamamen bitmedi. Basina gelen var mi? Lutfen yardimm
sunflower01 hasretbrnc doğumdan hemen sonra bir hafta içerisinde banyo yapabilirsin dedi doktorum bantini da açabilirsin dedi Onun dediklerini yaptım ya banyodan sonra nemli kaldı ya da ameliyathanede enfeksiyon kaptım bilmiyorum tam olarak fakat benim iltihap kurumadığı için gün geçtikçe artan ateşlerim ve sıtmalarım oldu gün içerisinde ağrı kesici iğne yiyordum 2 saat iyi hissediyordum fakat akşam saatlerinde fenalaşıyordum kayınvalidem kırkım çıkana kadar benim yanımdaydı Allah razı olsun o bana dedi fakat ben fazla üstüne düşmek istemedim bu olayın meğerse dikişlerim iltihap kapmış daha sonrasında annemgildeydim karnım gittikçe şişiyordu ve kızarıklık artmıştı dikişimin bir kısmında beyaz iltihap görünüyordu zaten annem evimize gel dedi ayıptır söylemesi annemgildeyken taharet musluğunu açmak için arkama döndüğümde karnımdan pat diye bir ses geldi o vakitlerde iltihabım patlamış dikişlerimden acilen doğum yaptığımı hastaneye götürdü babam iltihapları iyice patlattılar karnıma bastırarak rıf iğne ile enfeksiyon kurutucu ilac enjekte ettiler dikiş içine Koldan damar yolu ile antibiyotik verdiler o geceye mahsus daha sonrasında doktorum ilaç tedavisine başladı ağır antibiyotik iğneler yazdı günde 2 defa kalçadan vurulmak zorundaydım her gün hastanenin acilinden gidip günde sabah akşam iğne yiyordum kalçam’daki etler beze toplamış yani anlayacağın yara bakımını iyi yapman gerekecek kesinlikle mikrop almasın ve nemli kalmasın özellikle de doktoruna tekrardan sorup bir görünsen çok iyi olur ben göründüğümde çok geç olmuştu geçmiş olsun