ayazzz1_ kız öncelikle gözün aydın olsun
Allah analı babalı büyütsun korkma bebeler hepimizden güçlü Allah’ın izniyle her şey yoluna girecek
Bebeğini beslemek için uzulmemeye çalış
Beslenmene dikkat etmen lazım ki bebene iyi bakasin o senden güç alacak
Annelikte güçsüzlüğe ve umutsuzluga yer yok
Ben de doğumdan sonra cok sıkıntı yaşadım
Dikişlerim iltihap kaptı patladı irinler
Deprem oldu mescitte kaldik daha 40 ı bile çıkmamış bebemle
Anneannemi kaybettim üzüntüden sütüm azaldi ama napıyoruz hamdolsun şükürler olsun diyip şükür etmeye devam ediyoruz
Hayatta her şey insanlar için… ,👶🏼👏🏻