snydl yani ben kendim kafama taktım ama zaten çoğu bebek öyle doğuyor büyüdükçe yüzü oturuyor şuan hiç bir sorunu yok çok şükür. normal bebekler gibi dişlerinin tamamı çıktı yani bizde bir problem yok. Sizinki de düzelir inşallah. Ama eğer çok çok aşırı gerideyse nefes almayı engelliyorsa ve dışarıdan bariz belliyse ameliyatla 2 tane uzun tel yerleştiriyorlar 3 4 ay kalıyormuş bir arkadaşım medipolde çalışıyor o söylemişti ve fotosunu atmıştı . Bence sizin bebek sendromlu bebek değilse kafaya takmayın kilo aldıkca yüzü oturuyor