defnes32 2yaş kontrolumuzde doktor oğlumun önüne kule getirdi yaptı bozdu hadi şimdi sen yap dedi oğlum yaptı sonra onları aldı önüne bul taklardan koydu şekillerdi, oğlum bütün şekillerin ismini bilmesine rağmen bi tek daireyi koydu yerine, diğerlerini koymadı söylememize rağmen. Evde yapıyor biliyor şekilleri dedim tamam olsun dedi doktor. Sonra küçük bi top verdi bide ağzı dar kap verdi içine attı bunu çıkar hadi dedi çıkardı. Gayet iyi dedi ama benimde canım sıkıldı bildiği şeyleri yapamayınca ama yine de fazla takmamak lazım, çocuk bunlar canları isteyince yapıyorlar istemeyince yapmıyorlar🤷♀️ sizde kendinize o kadar stres yapmayın bence, çocuğa da yansır🌸