afifem1 canim fizyoterapiste sor nerden cikaricam diye onlar hastane söylüyor yada bir çocuk doktoruna sor her doktor onay vermiyor ben çocuk hastanesindeki çocuk doktoruna gittim rapor istiyorum dedik hemen kağıt verdi 6-7 doktoru gezdik o hastanede göz kulak burun falan direk zaten öncelik sensin hemen içeri alıp imza atıyorlar toplam 3-4 saat sürüyor en fazla oda. Rapor 4-5 güne sisteme düşüyor sonra fizik merkezine gidiceksin ram raporu için onlar seni evden alıp başvuruya götürüp geri geriyorlar hatta direk fiziğe alıyorlar. Benimde oğlum oturamiyordu ben 7 aylıkken götürdüm çok salık bir bebekti mr çekildi herşey temiz nöroloji doktoru motobalizma bölümüne yönlendidi o hastalıklarda çocugu geriletiyor bizde motobalik rahatlık çıktı Protein almasi yasak ondan salık bir bebekmis kesinlikle iyi bir nöroloji doktoru bul devletteki benden motobalizmaya yönlendirmedi herşey temizde çıkmıştı özel bir doktor buldum onun sayesinde ogendik hemen fiziğe başladık protein almini kestik 11 ayda oturdu suajn 15 aylık sıralıyor biran önce fiziğe baslayin.