princess-mom Oyuncağa çarpa sonucu yanağında morluk oldu kızımın 10 aylık krem kullanmıyorum başka ne kullanabilirim anneler iz kalırmı korkuyorum?
Ysgl26 princess-mom kalmaz iz canım merak etme bebeklerin cildi çabuk iyileşiyor. Oğlumen yanağını kedi çizdi bildişin ikiye bölünmüştü yanağı hergün hametan sürdüm 1 haftaya geçti onun bile izi falan kalmadı..