Doğduğunda kolik bir bebekti 4 ay ve 4 ay çıldırmasını dibine kadar yaşadık artık kucak delisi 7 aylık olduk , gel gelelim hala değişmiyor 1 saniye ne oturur ne durur sürekli ağlama mız mız modunda yürüteçte mama sandalyesinde kucağımda hiç bir şekilde durmuyor sürekli haraket halinde kıpır kıpır ne sabrım kaldı nede dermanım 4 kişi bir çoçuğu zor zaptediyoruz siz düşünün çevremdekilere bakıyorum hepsi sakin hepsinin zorluğu var ama ben ortam icine girdiğimde her türlü cok farklı benimki