nazo58 Kızlar yok oğlum kabul etmiyor ne verirsem vereyim yoğurt bile midesi bulandiriyor devam sütunun içine bisküvi felan denedim yok meyve bile kabul etmiyor yutma refleksi olduğu için sadece hemen midesi bulanıyor kusuyor kafayı yiycem mama yiyor sadece ebe 4 buçuk aydan sonra yavaş yavaş başlayabilirsin demişti ama yok 5 ay 14 günlük su anda acelede etmek istemiyorum ama hicbir şeyi kabul etmiyor
Sedaahmet nazo58 canim ek gida sabır gerektiriyor biraz. Bizde 5,5 aylikken tadimlara başladik. Şuan 7,5 aylik. Daha yeni yeni herseyden yiyor. Benim oglumda ne verirsem vereyim öğürüyordu. Yavas yavaş alışacak
asya00 nazo58 hiç acele etmeyin benim kızımda ilk tadımlıklara çok güzel tepki verdi sonra hiç bir şeye ağzını açmadı. Neredeyse 7. Ayında alıştı. Yavaş yavaş tadına baktırın sonra zamanla kendi ağzını açacak
Dygogz nazo58 Demek ki henüz hazir degil. Hazir olan bebek inanin ki herseye atliyor yemek istiyor. Biraz daha bekleyin bakalım biz tam 6 ay bittiginde başlamıştık gayet guzel gitti
Farahzeynep Bence biraz bekleyin istemiyorsa, şu an hazır değildir ek gıdaya. Bizde 5.5 aylıkken başladık, kızım yoğurt verdiğimde bile öğürürdü. Bir süre ara verdim 6 aylık olunca başladım tekrar, şu an kaşık kaşık yiyor herşeyi.
asya00 nazo58 sıkmayın canınızı gerçekten bebişlerimiz her şeyin zamanını ayarlıyorlar siz merak etmeyin 💖
asbek Biz de 7.5 aylığız herşeye ağzını kitliyor 😞 yediremiyorum hergün bişry yapıyorm ama yok ne yumurta ne çorba ne püre ne yoğurt ne yapacağımı şaşırdım artık😞🤷♀️