Sirretnur Kızım 4 aylık hem kızıma hem kendime sağlık. sigortası yaptırmak istiyorum. Tamamlayıcı mı daha iyi olur yoksa özel mi bilemedim. Bir de hangileri iyi önerileriniz varsa alayımm? 😊
Asyaveannesi04 Sirretnur bizdeki tamamlayıcı özel aşıları karşılamıyor ama çok memnunuz 2 senedir kızıma da kendime de yaptırıyorum bence kesinlikle şart geçen hasta oldu özel hastaneye gittik serum kan alma test yaptılar hava verdiler 1500 tl tuttu hiç para vermedik
ElifDefne3535 Sirretnur tamamlayıcı yaptırdık biz alinazdan ama acilde geçmiyor bazı hastanelerde kota doldu diyorlar para vermek için onun dışında çok iyi birşey bence mecbur bana da yapıldı kızım küçük diye ama gayet iyi en azından devlette sürünmüyoruz
minikmucizem34 Asyaveannesi04 bende bebeğime yaptırmak istiyorum hangisi nasıl ve ne kadara yaptınız bilgi verebilirmisiniz lütfen
Asyaveannesi04 minikmucizem34 bizimki anadolu sigorta iş bankası üzerinden yaptırdım ama eski müşterileri olduğum için 7500e yaptırdım normalde daha pahalı sanırım