Kızlar merhaba 🌺✨ Size bişey sormak istiyorum.İlla ki, birinin başına gelmiştir.Yaklaşık 20 gündür karnımda yumurtalıklarımda ve belimde aşırı ağrı oluyo.(regl olucakmış gibi)Daha çok sağ tarafımda baskı ve ağrı hissediyorum.Genelde yumurtlama döneminde ve 1 2 gün öncesindede ağrı olur.Ben üşüttüm herhalde diyodum ama geçmek bilmedi.Ara ara ağrı artıyo.Pcos`tan şüpheleniyorum ama düzenli adet olurum hep (25,27gün)Doktora gidicem ama çok yoğun olduğu için gelecek haftaya ancak randevu bulurum.Başka doktorada gitmek istemiyorum.Var mı başına gelen ?Bendede olmuştu diyen?Şimdiden teşekkürler 🙏🧡