Siyahpapatya ben bir yaş sonrasi yaptırmayı düşünüyorum… Kendim karar verdim. Doktora göre ucuncu ayda yapilmaliydi ama çok minik daha ve ağır bir aşı bexsero… Farklı ekollere ait makaleler okuyup, kendimce bir plan yaptım. Şu an beynim tam kapasite çalışmıyor uykusuzluktan o sebeple sonraki dozların aylarını hatırlamıyorum😄