Canım benim bebeğim 2 aylık. Kızımda yaklaşık 3 haftadır falan kakasını yaparken zorlanıyo ağlama krizlerine giriyo. Bunun için 1 ay metsil ve forbiome minies kullandım hiçbi faydasını görmedim. Salı günü yeni bişeye başladım. Aguline. Kesinlikle öneriyorum. Kullandığımdan beri bebeğim hergün kakasını yapıyo ve gaz sancımızda azda olsa azalmaya başladı. Bi dene derim