sedaatlas merhaba çarşamba günleri ücretsiz takılıyor diye duydum taktıran var mı aranızda?neden ücretsiz acaba pek güvenemedim sormak istedim
Su-1 Bende duydum hastaneyle iletişime geçtim bu ücretsiz işlemimiz sona ermiştir denildi bi 2 yada 3 ay önce siz gorustunuzmu tekrarmi başladılar acaba?
sedaatlas Su-1 ben yazın arayıp sormıştum en son şuan devem ediyor mu bilmiyorum aslında ücresix yaptıkları için de biraz şüphelendim açıkçası devlet hastanelerini de düşünüyorum ama çocukla gidildiğinde tekrar git gel olur mu ondan korkuyorum
Su-1 sedaatlas hic devlete uğraşmayın bağlı olduğunuz aile sağlık merkezine gidin adetinizin 2. Gunu hemen ücretsiz takıyorlar ben gittim ama rahim geride olduğu için uygun değildi sizin aklınızda bulunsun
sedaatlas aynen benim aklımda ama hala soramadım sağlık ocağına altı aylık olduk hala fırsatım olmadı