beyzacmvrc İlişkiye girmemek dışında😅 hangi korunma yöntemi daha iyi nasıl korunuyorsunuz kırkım çıkacak 3 gün kaldı tırsıyorum 😂😂 Regl düzenini bozmayan en etkili yöntem hangisi sizce
asrinhatasi beyzacmvrc normalde doğum kontrol hapı kullanıyordum. Çok da memnundum bu zamana kadar problem yaşamadım. Vücudum hapa tepki vermeye başlamış 2 haftadır adet görmeyi bekliyorum şu an söktürücü kullanıyorum inşallah bugün yarın söker. Doktor da çok uzun kullanma dedi ben de spiral düşünüyorum ama emin de değilim bakalım. Ben de yerimi alayım postta.
semAlya38 beyzacmvrc bende 5 aylık oldu bebeğim geri çekilme oluyordu korunmadan saymadığım için spiral taktırdım 2 gün önce
Mommyustn Doktorumla görüşmüştüm 40 ımız çıkınca adetlerim çok yoğun olmadığı için hormonsuz spirale karar verdik bu ay regl olunca spiral taktırıcam ama adeti çok yoğun olanlarda hormonlu spiral daha rahat oluyormuş azaltıyormuş kanamayı
Ogretmennnnn_____ beyzacmvrc spiral +prezervatif kullanıyoruz 😅 bakalım inşallah işe yarar hamile kalmam hiç
MommysMini beyzacmvrc spiral artı ☂️ . İki yöntem aynı anda kullanmak en iyisi bence garantiye almak lazım ben de çok tırsıyodum şimdi biraz daha rahatım