7 aylık bı bebegım var 5 ayında tadımlara başladık azar azar o zmnlar yıyodu ısteklı ıdı sımdı tam 7 aylık olduk ama ek gıda kabul etmıyo kasıgı görünce ağzını kapatıyor yedırısem de kusuyo hemen sadece anne sütü alıyo su an ama ben de artık ona yetemedımı dusunuyorm bu arada dış de çıkardı cok huysuzdu acaba bu süreç gecıcı mı ? Neler yapmalıyım