Selam kızlar oğlum 2 ay 11 günlük
Bu zamana gelene kadar neler cektık neler kolık bır bebekti çok gazlıydı 2. Ayımıza gırdıgımızden beri biraz daha sakınledj sanki o ağlama krızlerı gıttı gıbı ( ne zaman böyle söylesem ertesı gun felaket bı sekılde gazı oluyo Allahım lütfen bu sefer böyle olmasın 😅😅😅) neyse ne dıyorduk bu aralar biraz sakınledı ve her sabah beyefendı pat pat kendi gazını kendi çıkarıyor (maşAllahhh) dıyecegım o kı sızce artık gaz sorunumuz düzene mi gırıyo kendi gazını çıkartabilen bi bebek oldu sonuçta dneyımlı anneler soyleyın bıttı mı bu kolık gazlı günler 😅😍