bebis_ve_annesi41 bazen sallayarak, bazen memede, bazen yanına uzanıp pış pış yaparak, değişiyor yani. 13 aylık benim kızımda. Doğduğundan beri uyku sorunumuz var. Eğitim denedim ama çığlık kıyamet resmen travma oldu kızıma yatağından korkar olmuştu. Bu yüzden yatağını bile değiştirdim. Neyseki aştık bu durumu artık uyku konusuna takmıyorum. İllaki zamanı gelince kendi kendine uyuyacak.