Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 10 aylık. Anne sütü dışında ek gıda ne versem zorla bi iki kaşık yiyo aşırı iştahsız. Aklınıza gelecek herşeyi denedim aç bıraktım yinende yemiyor. Zorlamasam 3 gün öyle aç gezebilir arada meme emer o şekilde. O kadar özenle şeyler yapıyorum çorbalar vs. Hepsi çöpe gidiyo. Doktora götürecem. Sizde de böyle olan var mı kullandığınız veya önerdiğiniz iştah açıcı şurup varmı doktoruma danışıp alsam