Sunbaby26 merhaba doktorunuz bol bereketli içmesi ihtimalini dikkate almış. Bizim oğlan ana sütünü de mamayı da aynı cc içiyor. Doğum sonrası sütüm yetmediğinden mama takviyesi yaptık. İlk başta daha çok mama alıyordu, şu an 3 aylık tam daha çok anne sütü, mama günde 1 veya 2 öğün alıyor. (Çalışan anneyim.) Bizimki çok aç kalırsa 2-2,5 saat ancak öyle 110 -120 içer. Sık içerse örneğin saat başı valla yarısını ikiye bölüp içiyor. Siz yine doktorun istediği şekilde vermeye çalışın kusuyorsa (reflü yatağı vs düşünebilirsinz) bence doymuş demekki, zorlamayın. Havalar ısındı her porsiyon aynı içecek her zaman aynı saat aralığında içecek diye bir şey yok. Şifa olsun bebişe. (Not: Anne sütünü memede emdiğinde uyuması normal sizin kokunuz ona huzur veriyor.Doymadan uyuduğunu hissediyorsanız azcık hadi yavrum anasının gülü diye sakince seslenin veya popişe pıt pıt vurun devam eder :))