melike567 Kizlar 34 aylik oglum kardesinin mamasını içti 60 cc falam vardi biberonda hepsini bitirmiş bi sorun olur mu mama Bebelac 0-6 ay olan bebekken içiyordu bunu ama 6 aydan sonra bi faha icmedi bisey olur mu acaba bilgilisi olan varmı
acimavi melike567 yok canım neden bir şey olsun, bebek maması sonuçta, dünya üzerindeki en zararsız besinlerden birisi. Afiyet olsun🤓
Senden-bokolmaz melike567 benim kızım 4 aylık icmeyince oğluma veriyorum 18 aylık o da ne olabilir ki sadece vitamin değeri daha düşük 🌝
melike567 acimavi dogru evet bi an ictigini görünce korktum sonra sizin gibi guldum geri😄 şapşik onu kardeşi icince guzel geldi galiba😄