SeNaGT KIZLAR BEBEĞİM 5 AY 15 GÜNLÜK EŞİM 1 NUMARA ( 0-6 AY ) YERİNE 2 NUMARA ( 6-12 AY ) MAMA ALMIŞ AÇMIŞ BULUNDUK BEBEĞE VERSEM Bİ SIKINTI OLURMU ACABA
ElifMinel SeNaGT gönül rahatlığı ile kullanabilirsin zaten 6 9 ay 6 ay civarı ile baslanabilir demek sizin begenizde 5 ayi bitirmek üzere bir kac gunun lafı olmaz yinede istersen doktorunada danisabilirsin tabi