Sık sık emzirin eğerki çiş yetersizse zaten havalarda çok sıcak isteğe ve Dr. Bağlı biraz yenilikten dolayı mamayla destekleyin şırınga ile yada kaşıkla sıvı alımı tez zamanda sarılık geçer inşallah kan şekerini düşürmesine izin vermeyin gerekirse yarım saatte emzirin benim bebeğimde mama vermedim uzayan sarılık oldu o yüzden dedim 🌸