yamans Merhabalar oğlumun alt dişleri bir süredir kabarıktı biz alttan beklerken bugün farkettik ki üstteki dişi patlamış. Ben önce alt çıkar diye biliyordum böyle sıralı olarak çıkmaması problem yaratır mı?
Adenimin yamans bir doktora gitmenizi öneririm ama çok duydum bu durumu ama normal olarak öncelik alt dişlerin çıkması beklenir
benkosarim yamans bugün bende doktora gittim alttan beklerken üstten çıktı doktor gayet normal dedi her bebek alttan çıkartmaz dedi
Selamcanim yamans Yok yok bir problem yaratmaz benim yeğenimin de ilk azı dişleri çıktı ona bakarsanız
benkosarim yamans vallahi ben de şaşırdım alttan bekliyordum ama üstten geldi Ben de direkt koşa koşa gittim o da öyle deyince ben de bir problem yokmuş diye mutlu oldum sizin gibi
Ceycey001 Bu kadar takılmayın yaaa Benim ilk kızım 13 sene once üstten iki tane birden patlattı hiç aklıma doktora götğrmekte gelmedi 🤭 Bazen görenler diyordu alttan cıkarmamıs ilk alttan cıkardı diyrde napim bizimki böyleymis demekki
ikipamukannesi İlk köpek dişlerini çıkarıyor şu an kızım. Önce zor olanı başarayım gerisi kolay halledilir diyor heralde 😄