Nkocak dogrudur bende bestironu kilo basina degil icindeki kagitta 1ml diyor 20 damla dedi eczaci kilo basina olanlar devletin verikleri kan ilaclari onkar 8 kilo bebehime 4 damla verilfi ben bestiron aldim iceri temiz diye bebehim karni agridi kabiz yesil diski yapiufu bestorndan sonrs bunLr yok iyi simdi ben 20 damla veriyorum istwrseniz siz sorun doktorunuza yine bilgi verirseniz seviniriz