berosunannesi Philips 9252/90 olan modeli kullanıyorum ama patatesler ne yaparsam yapayım çiğ kalıyor normal kızartmalık patates kullanıyorum hazır değil. Verebileceğiniz bi tüyo var mı? 🙏🏻
Adenimin berosunannesi valla benimki de seninkiyle aynıydı sattım hiçbir işe yaramıyor annemde xiomi var o memnun fakat hazır patateste oluyor fırına yağlı kağıtla atmak en iyisi bir taktiği yok şişirilmiş ürün
berosunannesi Adenimin sorma yaaa ben de pişmanım sırf patates için almıştım aklımdaki ilk marka xiaomiydi ama eşim philips iyidir diyerek bunu aldı bunda da patatesi asla beğenmiyorum sadece köfteyi güzel pişiriyor bir de poğaça börek ısıtıyorum kaldı mı başıma mikrodalga fırın olarak
Adenimin berosunannesi olsun ya ama bak hakkını yiyemem baget tavuğu da çok süper yapıyordu en sevdiğim yanı oydu tavuk hastası olarak denemeni tavsiye ediyorum
berosunannesi Adenimin buzlukta vardı bi deneyeyim 😀 ya yağsız patates yiyelim dedik ama neyse tavuk köfte ile değerlendiririz artık ne yapalım