Eda-ozlem tabikii 🫠 önce yağ ile soğanı kavuruyoruz daha sonra iki yemek kaşığı un ekleyip kokusu çıkana kadar kavuruyoruz bir su bardağı mercimeği ekliyoruz suyunu da koyup kaynamaya bırakıyoruz daha sonra blender ile geçiyoruz tuzunu atıyoruz ve bir su bardağı da sütü ekleyip karıştırıp kaynatıyoruz 🫠 Servis ederken de sos tavasına yağ ile pul biber kızdırıyoruz çorbayı kaselere böldükten sonra üzerine döküyoruz 🥰