Zehrakizim06 Bizim de 3-4 gün boyunca öyle kabızlık gibi yaptı. Doktor normal dedi hem anne sütü aldığı için ondan da farklı olabilir kakası 7 güne kadar normal dedi. Tabi bebeğim baya zorlanıyordu kabızlık vardı yani bildiğiniz. Sonra probiyotik damla aldık düzeldi şükür bi daha olmadı. Mamaya devam ettik yani. Bi de yanlış anlamayın lütfen ama ölçülere milim milim uyduğunuza emin olursanız ondan da kabız olabilir. Bizim ondan da olmuş sonradan fark ettik. Tam silme koyun öyle koymuyorsanız. Ve tam ölçülü su.