Nurrab Kızım 11 aylık ama henüz bir tane bile dişi çikmadı damakları sert ve bembeyaz bana her hangi vitamin yetmezliğinden çıkartamadığını söylüyorlar doktor kalsiyum şurupu yazdı ama belki çıkartır diye bekledim sizce endişelenmeli miyim ?
Honeymoon Nurrab kızım 1 yaş 12 günlükken çıkarttı. Süt ürünlerine alerjimiz var aile hekimi belki bundan dolayı çıkaramıyordur bi tahlil verin isterseniz demişti ama çıkarttı. Herhangi bir eksiklik olsa sadece dış cikartmama değil başka belirtiler de olmalı diye düşünüyorum
Feyzosumunannesi Nurrab 14 aylık olacak kızım 1 hafta sonra 4 tane dişi var bizde geç çıkardık 11 aylıkken filan. Kan tahlilinde d vitamini eksikliği çıktı doktorumuz ondan kaynaklıda geç çıkarıyor dedi. Damla kullanmaya başladık üstteki 2 dışı yemi çıktı