Minikkizimm benim bebeğim de o dönemde tükürük bezi gelişiminden ötürü dalgalı idi şu anda 5.5 aylık herhalde tükürük bezi salyasından diş salyasına yumuşak (!) Bi geçiş hapıcaz, benim kız da tükürüğünü baloncuk baloncuk köpürtüyor ağzında, daha önce de yapardı, hala yapıyor. Muhtemelen sizin dönemde tükürük bezi gelişiminden ama dedikleri gibi bazı bebekler de dişe erken hazırlanırmış