Merhaba sevgili anneler. Bugün bebeğime çok minicik bir muz emdirdim ve devamını yemek için deli gibi ağladı çok zor susturdum . Biz biseyler yerken hep gözümüzün içine bakıyor son birkaç haftadır. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Temmuz 13 te 5 aylık oluyor. Düşünceleriniz nelerdir ?