Mom103 Arkadaşlar kızım 1 ay 5 günlük doğduktan sonra boynunda ve kulağının kenarında şişlik oldu doktor küçülmezse test yaparız demişti boynundaki patlamış meğerse biz küçüldü sanmıştık kulağındaki de patlayınca anladık. Çocuk enfeksiyon hastaalıklarından perşembeye randevu aldık acil bir şey mi bu başına gelen var mı? https://hizliresim.com/DOblbz