Adasarin ben 20 aylıkken denediğimde olmadı yapamadık ikimizde hazır değildik çünkü. İsrar etmedim emzirdim. Tam 24 aylık olduğunda başladım. ilk önce gündüz emmelerini azalttım. Mesela gunde 4 kere emiyorsa önce 3 e düşürdüm. Sonra 2 ye düşürdüm. Sonra 1 e düşürdüm. Bir anda kesmeye çalıştığımda mastit olmustum çünkü. Sadece gündüz uykusunda emiyordu. Onuda kesicem dedim memenin ucuna bir damla sirke sürdüm kokusuna yaklaşmadı. (Çocuğa travmamı yaşattın diyen tayfa gelmez umarım hiçte travma olmadı. Iyy kokuyo dedi geri çekildi sadece😁) Bu arada eline hemen çok sevdigi içecek yiyecek filan verdim oyaladım. Öyle ağlatmadım yani.Bu şekilde gündüz emmesi sonlandı. Çorbasını filan içip emzirmeden uyuttum hemen. Ayağımda sallıyorum gündüzleri bu arada. Sıra geldi geceyeee. Gecede sadece uykuya yatırırken emmesini istiyordum. Çünkü sürekli uyanıp uyanıp emmek istiyordu. Gündüz sirke kokusunu aldığı için uyurkende istemedi emmek, biraz mızmızlandı filan. Şuan 25 aylık olmak üzereyiz. Sadece arada sırada gece uyanıp 1 kere emiyor. Onuda kendiliğinden bırakır bence 😍 Bu arada emmeyince acıkıyor ve yemeğini de yiyor. Gece uyumadan önce ben sevdiği besleyici mamalardan filan yapıyorum doyuncada güzel uyuyor. Aşırı korkuyordum nasıl yapıcam edicem diye Allah yardım etti çok şükür