Merhaba anneler 43 günlük bebeğim var doğduğu günden beri emziriyorum ama sütüm az geliyor sürekli ağlıyor mama takviyesi yapıyoruz iki göğüsü sağdığımda 30 cc çıkıyor. Aptamilden 60 cc veriyorum doymayıp ağladığı zaman. Anca mama verince uyuyor ağama sadece emzirdiğim zaman bütün gün memeden emiyor ve huysuzluk yapıyor o yüzden mama veriyorum. İki gündür kabızlık problemi yaşıyoruz karnı sert kendini sürekli sıkıyor bu durumu yaşayan var mı. Yani emzirip mama takviyesi yapıp kabızlık veya gaz sorunu yaşayan?