Minnakkbebekk Kızdım 44 cm doğdu 3 gün sonra kontrole gittiğimizde 45.5 dedi doktorumuz. Doğumda yanlış ölçülmüş dedi. Sizce çok mu kısa? Erken doğum oldu zaten 2300 kilo doğdu. Herkes çok küçük diyip duruyor biliyorum küçük olduğunu çok üzülüyorum
lceLady Minnakkbebekk Üzülmeyin hemen büyüyorlar. Bende yeni doğum yaptım zayıf ve kısa dogdu 47 cm 2785 dogdu. 40 gün oldu 5 kg su anda Bol bol emzirmeye devam edin siz arayı kapatacaktir
babyandmom1 Minnakkbebekk erken doğmuş normal üzülmeyin 🙂 benimki vaktinde doğduğu halde 43 cm 2280 gram doğdu. Bizler minyon olduğumuz için kızımda öyle. Ama anne baba olarak sizin boyunuz uzunsa bebeğiniz yaşıtlarını yakalayacaktır.
Seher0635 Minnakkbebekk çok Kısa değil ki benim kızım da 45 cm doğdu şimdi 5 aylık 69 cm oldu siznkide olur üzülmeyin.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Yeni doğan bebeğin kaç cm olmasını bekliyorlarmış Bi sorsanıza 🤣kendileri analarının karnından 1m falan mı doğmuşlar 🤣