Bus_ez Merhaba oğlum 4 aylık sünnet için geç kaldık mı acaba? Biraz beni aydınlatır mısınız? Normal sünnet mi yaptırdınız klipsli mi? Ve kaç aylık yaptırdınız?
Storymoon Bus_ez evet normal klipsli yaptıracaktım tekrar gidip söktürmek gerekiyormuş canı yanar diye yaptırmadım
Hemecikk Bus_ez 6.5 aylık yaptırdık geç kalmamışsınız havalar ısındı zor olabilir belki biraz daha Eylül ayı yaptırmak daha iyi olur gibi ama tabi doktorunuz daha iyi yönlendirecektir.
Prensannesi07 Bus_ez dört buçuk aylıkken yaptırdım zamanı bence henüz dönmeye başlamadıkları için daha rahat, bir de biraz büyüdükçe bez açıldığında elini atıyor o açıdan da erken olması iyidir. Klips olanı bilmiyorum biz dikişli yaptırdık
Bus_ez Prensannesi07 bi de 6. Ay da ek gıdaya başlayacak, oturma süreci olacak haklısınız. Acaba havaların sıcak olması etkiler mi?
Kucukadaminannesiii Bus_ez ilk bebeğimi 4 aylıkken klipsli sünnet yaptırdık 3. gün gittik çıkardılar. İkinci bebeğim şu an 4 aylık onu da inşallah yarın yine klipsli sünnet yaptıracağız
Ozlem2904 Bus_ez 17aylik klipsli yaptırdık ama çok pişmanım dikişli daha iyi. Zaten son çare olarak dikiş atti Dr. Kanamasi durmadi b türlü. Şuan çok sıcak havaların serinlemesini bekleyin bence
ahlassss Bus_ez 4 aylık yaptırdım geç bile kaldığımı düşünmüştüm oğlum herşeyin farkındaydı çok ağladı tutulmasından felan hiç hoşlanmıyor zaten bende kapıda ağlamıştım içerde duramadım 🥹