Oglum 21 aylik ve 2li birlestirmeler yapmaya baslamisti ztn. Ama suara hic kullanmadigi sesleri cikarmaya basladi anlamsiz sesler cikariyor. Hizlica konusup fff jjj ggg gibi harflerle biseyler demeye calisiyor. Cevremde ki anneler hep biranda konusmaya basliyor diyorlar ayy heyecanlandim acaba konusma oncesi donem boyle mi oluyor?
Bana kesfettigi icin hosuna gidiyor gibi geldi ama yine de sorayim dedim.