Aslında 7 ay 9 günlügüz ama dogdugunda asi sikintisi vardı hiç bı yerde asi yoktu sonra bronsit falan oldu derken asilarda aksama oldu neyse soruya geliyorum 6 aylıkta yapılan hepatit b aşısı bugün sabah 10 nda yapıldı geldik 10 dakika kadar ancak uyudu biraz oyun oynadı falan huzursuzluk başladı ateş 37.3 sıraları seyrediyor şimdilik ama mama içirip uyuycaktim şimdi az kalmıştı bitmesine ağız dolusu burnundan falan birden kustu nefes alamadi o derece kaldırdım kucagimdayken tekrar bidaha kustu kusmugu çok değişik peynirsi gibi birazda sünüyor aşı yaparmi bilen varmı acaba ebeyi aradım açmadı telefonu