Profanne 2 yasında oglum kolunda hiç iz yok bebekken aşı olunca da hiç yara olup kabuk baglamadı sorduğum da tutmus asısı sorun yok demişti hemsire ama suan hiç nokta kadar bile iz yok kolunda
Storymoon Profanne Benim oğlumda iki yaşında ondada hiç iz olmadı bende aşı tutmadı diye düşünüyorum test yaptırıcam tutmadıysa tekrar aşı olcak mecbur
Melis1706 Profanne 8 aylik suan kizim hala yok olmadi asisi kirmizilik var doktorumuz kabuk bagladigi kirmizi oldugunu sordugumda asisi tutmus demisti yavas yavas kuculuyor orasi
Elfgrn Profanne benim yok mesela aşıya gittiğimizde söyledim önceden tutmadı olarak geçiyormuş ama 2016 da izin olmaması normal karşılanıyormus aşı yapildigi biliniyorsa iz olmasa da olurmuş
Profanne Storymoon bana da öyle dediler etraftan tutmamıs olabilir takrarlanır ası dediler o yüzden merak ettim teşekkür ederim
Storymoon Nursena0606 benim oğlumda hemşire ası yaparken iğnenin ucunu derisinde çıkardı çengelli iğne takar gibi oldu ucu normalde iğne ucu deri altında kalmalı tel noktaya enjekte edilmeli ben ondan tutmadı mı acaba diye düşünüyorum
Profanne Elfgrn 2016 dan sonra nasıl karar vermişler acaba buna ögrenmem gerekli 🤣inşallah öyledir yaa
ElifDefne3535 Profanne bizimde hiç iz yok kabuk bile tutmafı bende aşı tutmamış olarak düşünüyorum ama her bebekte iz olucak diye birşey yok diyor doktor bizim halasının da aşısı tutmamış hiç
Ececiiim Profanne doktorumuz bikaç ay sonra iz olmaya başlayacak demişti. Oğlum 3 bucuk aylık birkaç gündür izi oluştu öncesinde yoktu. Burdan okudum iz olmayınca tutmadı diyorlar 🤷🏻♀️
Fasulye12 Profanne Benim kızımında yok . 2.5 yaşında. Ebe, iğneden sonra kontrol edip , aşı yeri beyaz olduysa tamamıdr demişti . Böyle çizilmiş gibi bir beyazlık vardı, birkaç saate geçen . Ama içiniz rahat etmezse verem savaşa gidebilirsiniz.
Aycemu1 Fasulye12 bizimde aynı böyle olmuştu test yaptırdık ppd aşı tutmamıs dediler tekrar aşı olacak
yagizinannesiiiiiiiiii Profanne ah tam da bu ne zamandır aklımda doktora gidince soracaktım bizde de hiç kabuk tutmadi ve hiç iz yok. Acaba asi tutmadi mi diye düşünüyorum
Profanne yagizinannesiiiiiiiiii banada cevrem öyle dedi iz olması lazım yoksa tutmazmıs VS diyolar dogru mu bilmiyorum