hayalperestbirealist Kizim 5 aylik sağlık ocağı vegaferon verdi ancak içeriğinden dolayı sidefer almaya karar verdim. Sorum su vegaferon 3 damla ile basla demişti sideferde de ayni sekilde 3 damla vermeliyim degil mi? Bunlarin icerik miktar vs degisiyor mu acaba
[silindi] hayalperestbirealist sidefer içinde muhtemelen böyledir ancak ocean ve newvit kullanıyoruz onlarda kilo başına bir damla şeklinde
Mahinursmr hayalperestbirealist kızıma 1 yaşına kadar sidefer kullandım doktoru kilo başına 1 damla dedi o şekilde verdim
hayalperestbirealist [silindi] ocean kan damlası varsa onu tercih edebilirim arastirdim ama hic karsima çıkmamıştı 🤗
hayalperestbirealist [silindi] bugun doktor kontrolune gittim ocean icin 15 damla dedi asistan hesap yapinca oyle cikti 😑 7 kg bebegim kilo basina 1 damla mi demisti doktorunuz
Yasemin34 Sidefer kilo başına bende sağlık ocağını ilk kullandım aya göre verdik yanlız oğlum çok kustu doktor 8 damla ver dedi kilo başına 1 damla olarak kaç kilo
hayalperestbirealist Yasemin34 geçen ay 6500 idi 5. Ay kontrolümüz persembe bakalim. Ama o zaman da bana kilo basina 1 danla demedi 3 damla dediler sadece
Yasemin34 hayalperestbirealist sağlık ocağını verdi aydan bir damla eksik canım yani 4 aylıkken başladın da 3 vereceksin doğru ama bu sidifer ise kiloya göre 6,5 kilo ise 6 damla oğlum 8’950 doktor 8 damla ver dedi
Meraklitaze hayalperestbirealist Belki vegaferonun kullanimi o sekildedir ama sideferin kilo başına bir damla.
[silindi] hayalperestbirealist newvitin tadı biraz ağır oğlum pek sevmedi o yüzden ocean aldım genel olarak ocean kullanıyorum. Haftada bir iki defada ocean yerine newviti verdiğim oluyor alıştırmak için.
Selin1 Oğlum 7600 sağlık ocağı 9 damla ver bugün 1 damla ile başla gunluk bir damla arttır dedi ama ben sağlık ocağının verdiği hiç bir deyi kullanmadım . Bunuda kullanmayacağim doktora danısıcam
[silindi] Erdem34 yanlış hatırlamıyorsam newvit 75 lira ama içinden iki şişe çıkıyor 50+50 cc lik. Ocean 30cc 60küsürdü. Yani newvit daha hesaplıya geliyor ve demir değerliği daha iyi içeriğinde keçiboynuzu özü ve demir desteği dışında hiçbirşey yok. O yüzden tadını sevmeyince hemen bırakmak istemedim arada vererek alıştırmaya çalışıyorum sonra newvitten devam etmek niyetim.
[silindi] hayalperestbirealist evet ben öyle kullanıyorum. Oceanın demir değerliği biraz daha az diğerlerine göre belki o yüzden öyle fazla söylemiştir🧐