Kızım 26 aylık olmak üzere kakasını hep belirli zamanlarda ve sabit bir yere gidip yapar bu esnada asla ona yaklaşmamı istemez. Bazen çömelerek yapar kakasını anlarım. Lazımlık aldık banyoda gördükçe kıyafetleriyle kendi oturuyor. Bezine çiş yapmışsa altını alırken çiş dolmuş diyor. Altını değiştireceğim zaman kaçıyor. Bir kaç defada kaka yaptıktan sonra ne yaptın dediğimde kaka yaptığını söyledi. Ama genel olarak çiş kaka tam ayıramıyor. Başlamalı mıyız? Biraz daha mı büyüse? En çokta gece takılıyor kafama çok su içtiği için geceleri çok çiş yapıyor. Geceleri çişe kaldırsam zaten zor uyuyor geri de uyutamayabilirim kaldırdığım için huysuzlananabilir. Gece için ne yapmalı?
Bir de çocuklar eğitim sırasında çok alta kaçırmalar yaşıyor ya hangi noktada tamam öğrenemez beze devam denmeli?
Yardımcı olursanız sevinirim.🙏🏻