ahlasmete yani dilerseniz gösterin ancak eğer ki bleb ise, genelde emzirmedeki hayalompozisyondan olur ancak benim bebeğim memede çok uyurdu ve sürekli ağzında memeyi cokcokladığı için hem de yaşardım. Hiç patlatmadım. Süt incisi diyorlar. Acılı oluyor evet. Ben bleb olduğu dönemde göğüs kalkanı kullanıyorum meme ucu çatlakları da da ha keza, gümüş kapak da ok ama bleb çok hassas çamaşıra falan değince acıdığı için kalkan meme ucunu tamamen açıkta ve hava alır pozisyonda bırakıyor ben memnun kaldım. Bir kaç kez makina ile sağarken sütün içine falan çıktı öyle basınç ile sanırım :)) bazen emzirmeye başlarken var olan bleb emzirme sonunda olmaDı herhalde bebek yutardı bilmiyorum ama acılı bir şey