Arkadaşlar merhaba,
İki doğum yaptım biri normal çok zor oldu. Doğum sonrası makat çatlağı problemim oldu. 3 ay gibi bir süre ızdırap yaşadım. Daha sonra tekrar doğum yaptım bu sefer sırf makat çatlağı olayı olamasın diye sezaryen yaptım, yine oldu. Bi şekilde geçti. Bebeğim 9 buçuk aylık bayramdan beri tekrar yaşıyorum ameliyat sonrası yine acılı geçiyor ve tekrarlama riski varmış. Ameliyat olan varsa nerde nasıl ne şekilde bilgi verebilir mi?