Kızlar ben devlet memuruyum ücretsiz izin aldım fakat 2yaşına kadar sadece veriyor sonrası da allerjik bi bebek olduğu için kreşe veremem zaten 2yaş çok erken bakıcı olucak 2yaş sendromuydu tekrar anneye yapışma zamanıydı derken gözüm korktu bırakamam diye 15aylıkken işe dönmeyi düşünüyorum sizce 2yaştaki bebeğin ayrılması alışması daha kolay 15aylıkken mi