Selamlar arkadaşlar dün kuzenimin nişanına gittik sunucunun anons sesiyle 5 aylık bebeğim çok kötü korktu bi daha salona girmek istemedi eve gelmek zorunda kaldık ama bu ay sonunda eşimin abisi evlenicek o düğüne katılmama gibi durumumuz yok bensiz hiç kalmıyor anneme de bırakamam bunu nasıl aşabilirim deneyimleriniz varsa paylaşırmısınız koruyucu kulaklık dediler oda çok pahalı maalesef alamam şuan ne yapmalıyım :(