yagmurkarabey Busraak1 sezaryeni bilmiyorum ama normal doğum yaptım 4 ay sonra olmuştum 🤗 1 yıla kadar olmaman normal demişti doktorum
Busraak1 Hepinize teşekkür ederim sezaryen doğumumun üzerinden 3.5ay geçti hala regl olmadım korkup sürekli gebelik testi yapıyorum 😀 bir de size danışmak istedim
gulo2106 Busraak1 o normaldir ben 2 ay sonra oldum benim arkadaşım var oğlu yaşını geçti hala adet olmadı oda