Birbalannesi09 4 bucuk aylik nerdeyse son bikac gundur biaey ogrenmis video paylasilsa keske gorebilseniz ac deil ama alt dudagini cekip birakiyo cekip birakiyo cuk cuk ses cikiyo hosuma gidiyo benimde cok tatli oluyoo boyle yapan baska bebekler varmi acaba
-Eraymoms- Birbalannesi09 oo bizde de olmuştu çok tatlı yapıyordu yaa 🤣 bekle bacım daha ne güncellemeler gelicek telefon gibi bunlar her ay yeni bi güncelleme geliyo
queen_mom Birbalannesi09 benim kızım da öyleydi hala öyle 7 buçuk aylık. Evet çok tatlı oluyorlar.nasil yapıyor anlamıyorum 😃
Bilgeasill Birbalannesi09 benimkisi bazen de ısırıyor alt dudağını tutuyor 1,2 dakika boyunca tontik yanakları meydana çıkıyor 😄
Birbalannesi09 -Eraymoms- ay cok seviniyorum yeni hareketlerini gorunce gecen gun ilk defa yarim tur donmeye calisti yapamadi bende gozum uykulu gozumu acamiyom ona sevinemedim
Birbalannesi09 queen_mom ay biyandan buyusede oynasak diyorum boyandanda buyumese boyle kalsa tatlus yaa
Birbalannesi09 -Eraymoms- suan donemiyo tama ama besigin icinde yani nasil anlatsam dikdörtgen besik besigin icinde capraz yatiyo kendini kaydiriyo kafasi kenara degecek illa
-Eraymoms- Birbalannesi09 Tamam öyle yapmaya başladıysa benimkide öyleydi çünkü bi anda donmeye başladı koltukta yatakta vs tek bırakıp güvenme cnm 😂
Birbalannesi09 -Eraymoms- bezini cope atmaya gidiyom su icmeye gidiyorum hep diyorum beni bekle burda 🤣sanki ben bekle diyince biyere gidicek
sehpayacarpanserceparmak_ Benimde 3aylik oglum sanki disi varmis gibi alt dudagini issiriyo oyle bekliyo😅😅yanaklar daha tombis oluyor allahimmm