Kızlar arabasının kemerlerini ayarlayayım diye yatağın üstüne bıraktım ne ara düştüğünü anlamadım bile. Allahtan yatağımız yüksek değil yere çok yakın halıya düştü yüz üstü ama o an keşke biri beni bıçaklasaydı yemin ederim daha az canım yanardı. Doktorumuzu aradım hemen düştüğü yeri ölçmemi istedi fotoğraf attım kafasının kenarı kızarmıştı 2 saat uyutma şiddetli kusma bilinç kaybı olursa ara beni hastaneye geçelim dedi. Uyutmadım bekliyorum başında keyfi yerinde hala oyun oynuyor herhangi bir şey yok gibi kızarıklığı da geçti ama ben bu kalp ağrısıyla ölecek gibiyim şuan. O kadar tuhaf oldum ki. 😞