Kızlar buzdolabımla başım bela da resmen
2 3 aydır zaten sogutmadigini hissediyordum sıcaklar bastırınca dolabımdaki karpuz peynir yoğurt vs gibi şeyler bozuluyor eksiyordu ve su ılıktan biraz soğuktu 1 gece dolapta kalsa bile. Ve aşırı koku olmaya başlıyordu temizliyordum sürekli. Neyse vestelin ustasi geldi dolapta hiç bisey yok topraklama çalışmıyor evde elektrikçi gelmesi lazım dedi 1 gün boyunca dolap prizden çekti Kalsın dedi 150 tl para aldı gitti.. elektrikçi geldi topraklama var gözüküyor ve olmasa bile dolapla hiç bi alakası yok dedi. 1 gündür dolabı tekrar çalıştırdım üst 2 derece alt -18 koyduğum su hala biraz soğuk meyveler normal derece de gecen sene böyle değildi buz gibi oluyordu. Neyse sorum su 2 derece de kullananlar sularınız nasıl oluyor veya meyveleriniz falan beni bi aydınlatın lütfen