Araskusumm Hm kalıpları hakkında bilgi almak istiyorum çok kilolu bir bebeğim yok genelde hep tam bedenini giydiriyorum hm kalıpları dar mı geniş mi acaba bilgi alabilirmiyim kullananlardan🤗
GmzSnn Araskusumm hm de her zaman farklı bedenler almak zorunda kalmışımdır çünki bedenden ziyade kumaşla alakalı diye düşünüyorum oğluma aldığım 86/92 bedenlerde biri uzun diğeri kısa biri bol diğeri dar we esnemeyen 🙄 o yüzden denemeden almamak lazım
Merve201119 Araskusumm canım kalıpları biraz büyük h&m bin ben kendimede çocuklarımada ordan alıyorum kalıplar geniş
omerinannesi5320 Araskusumm tam uygun oluyor bebeğim 8 aylık olacak yakında tam ayına göre alıyorum rahat rahat giyiyor ben dar ne geniş üstünde yazan ay bittiğinde dar gelmeye başlıyor yavaş yavaş
doruk33 Bence en iyi beden ayarlayan firmalardan biri benim oğluma tam geliyor 2 4 bedeni tam 4 ayın ortasına kadar giydi